برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است
سرخط خبرها

بازدید شهردار و نماینده مشهد در مجلس از روند ساخت تصفیه خانه سپتاژ مشهد | افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های متولی

  • کد خبر: ۲۳۸۵۰۳
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
بازدید شهردار و نماینده مشهد در مجلس از روند ساخت تصفیه خانه سپتاژ مشهد | افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های متولی
شهردار مشهد مقدس با همراهی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت پروژه تصفیه خانه سپتاژ بازدید به عمل آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف ظهر امروز، چهارشنبه، ۲۰ تیر با همراهی نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، بهشتی معاون دادستان مشهد، مهدی اله پور مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، و ایمان فرهمندی، نایب رئیس شورای اسلامی مشهد از آخرین شرایط پیشرفت پروژه تصفیه خانه سپتاژ بازدید به عمل آورد.

شهردار مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به آخرین تصمیمات میان دستگاه‌های متولی در بهره برداری از این تصفیه خانه گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا با پیمانکاری جدید کار را ادامه دهیم و تلاش‌ها بر این است که مسئله پیمانکار تا شهریور سال جاری مشخص گردد.

قلندر شریف ادامه داد: برای راه اندازی این تصفیه خانه، ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و با انتخاب پیمانکار جدید، تا پایان سال جدید، پروژه پیشرفت قابل توجهی را خواهد داشت. این مبلغ در قالب نقدی و تهاتر با پیمانکار بعدی انجام خواهد شد و منابع آن نیز دیده شده است.

شهردار مشهد مقدس خاطرنشان کرد: شهرداری براساس مصوبات شورای شهر و اقداماتی که با سایر دستگاه‌های متولی در دستور کار دارد، مشکل تصفیه خانه را برطرف خواهد کرد.

تسهیل فرایند ساخت تصفیه خانه

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید امروز با هدف تسهیل انجام ساخت تصفیه خانه صورت پذیرفته است.

نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: با توجه به رویکرد نظارتی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، مسئله تغییر پیمانکار و رفع تاخیر پیش آمده در روند ساخت مجموعه سپتاژ برای ما حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: بنابراین در صورتیکه هرگونه تخلف و تعللی در فرایند بهره برداری از سپتاژ ادامه پیدا کند، یقینا با آن برخورد خواهد شد.

تامین اعتبار ساخت تصفیه خانه سپتاژ

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از تامین اعتبار لازم برای ادامه پروژه سپتاژ خبر داد.

مهدی اله پور نیز طی گفت و گویی با شهرآرانیوز ضمن اشاره به جلسه امروز با موضوع تصفیه خانه سپتاژ عنوان کرد: بحث بهداشت و سلامت محیط بر بستر کشف رود و البته تامین محصولات زراعی که از این منطقه به دست می‌آید، حفاظت محیط زیست را بر آن داشت تا با محوریت صندوق ملی حفاظت محیط زیست با سایر دستگاه‌های متولی اقدامات لازم رو صورت بدهد.

وی ادامه داد: بانک عامل استان برای تامین اعتبار تصویب شده مشخص شد و با صدور ردیف بودجه، سهم حفاظت محیط زیست نیز اجرایی خواهد شد.

تسهیل در تامین اعتبار با همراهی شورای شهر مشهد

نایب رئیس شورای اسلامی مشهد مقدس هم در گفتگو با شهرآرانیوز عنوان کرد: دو مسئله عمده در مسیر توقف ساخت تصفیه خانه سپتاژ در حال رفع است.

ایمان فرهمندی ادامه داد: مسئله جابجایی پیمانکار و رفع مشکلات آن انجام شد و به زودی پیمانکار جدید اعلام خواهد شد. در مورد تامین اعتبار نیز شورای شهر، شهرداری را مکلف ساخت تا از بودجه داخلی شهرداری کار ساخت را به اتمام برساند تا ردیف بودجه ملی آن هم محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->